سفارش تبلیغ
صبا ویژن

lasmod

نشانه های باهوش بودن نوزاد

    نظر

 

از آن جایی که نوزادان واکنش هایی در برابر هرچیزی نشان می دهند بعد از 7 ماهگی میزان هوشیاری نوزاد مشخص می شود. در نوزادان علاه بر تغذیه و خوابشان باید به واکنششان نسبت به اتفاقات، اشیا و افراد مختلف بررسی شود.

اگر نوزادتان از علائم هوشی بالایی برخوردار باشد از ماه پنجم می تواند استرس، شادی و غم را از چهره والدینش متوجه شود پس در مقابل کودکان احساسات منفی تان را بروز ندهید.

معمولا نوزادان از 9 ماهگی به بعد رفتارهای شما را تقلید می کنند طوری که چشمانشان مانند اسکنر عمل می کنند که در بعضی از نوادان در 8 ماهگی اتفاق می افتد. در این سن نوزادان به آینه علاقه زیادی نشان می دهند.

برخی از نوزادان با صدای آهنگ عکس العمل نشان می دهند وقتی صدای آهنگ به گوششان می رسد دست و پا و سرشان را تکان می دهند. بچه هایی که آموزش موسیقی می بینند حافظه شان عملکرد بهتری دارد. معمولا موسیقی دان ها در موارد زیر قوی تر عمل می کنند:

مهارت های خواندن

حافظه کلامی

صوت شناسی

مهارت های خواندن

مهارت های زمانی

توانایی در انجام حل ریاضی

 در دبی متخصصان با دستگاه هایی پییشرفته توانسته اند ضریب هوشی نوزادان را تشخیص دهند، برای اینکه اطلاعات دقیقی از بهره هوشی کودکانتان به دست بیاورید با تور دبی لحظه آخری به دبی سفر کنید و به این بخش بروید تا از هوش نوزادتان اطلاع داشته باشید.